stenar och annat skit

Grabbar och girls, om ni gillar stenar så finns det ett fint stenställe borta vid sjön där jag bor, alla är välkommna, 24 timmar om dygnet. Om ni gillar hästar finns det ett fint stall borta vid skogen där jag bor, alla är välkommna, 24 timmar om dygnet. Om ni gillar.. ne, vafan? vad ska jag göra, vad ska jag ta mig till. arghhhh, bara för att erika inte gav mig något förslag att skriva om så fick de bli såhär idag, vafan. detta håller inte, eller hur? så jag slänger upp dagens natt outfit eftersom klockan är 03:16 när jag skriver den här dyngan.
peace out!

Kommentarer
Postat av: erikaaaaaaaaaaaaa

2011-08-17 @ 03:32:23
Postat av: erikaaaaaaaaaaaaa

JAAAAAAAAAAAA KANSKE DE KANSKE

MEN FRÅGAN ÄR

HUR ÄR LÄGET

2011-08-17 @ 03:33:03
Postat av: Anonym

du har fattat hela grejen galant erika! HUR ÄR LÄGET

2011-08-17 @ 03:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0